SHARISYD


ENTRY ABOUT LINKS STUFFS facebook twitter +FOLLOW

Officially 7teen.
Holla !
Harini aku dah official 17tahun. Perghh cepatnya masa berlalu.
I miss my childhood hahaha lol.

Ok sumpah tahun ni memang worst birthday ever lah aku boleh cakap.
First sebab kawan aku yang aku rasa penting tak wish birthfay akubpun ;'( sedarlah siapa lau dia mata diorang weh! Huhuhu even my familtly pun prank buat last wish sebabbbbbb,
My special Pakngah passed away ON MY BIRTH-DAY weh!
Ya Allah sumpah sedih weh bila u supposedly be happy sebab harini borthday kau but something tragic happened. Aku tak boleh senyum weh :(. Si maybe that why my family forgot my birthday and they wishes me happy birthday after my pakngah was buried. For those who are reading please, with all if your sincerity, sedekahkan my pakngah fatihah ye, and thanks!
 Ok bubye semua. Nak sambung pernantian ucapan selamat hari lahir dari kawan yang penting tu. Hahahahaha mengharap gila ni 😩
Btw thanks pada siapa yang sudi wish banyak banyak kali tu. Yang nyanyi pun lari lirik hahaha yang siap bagi picture  wish 😍😘😘

0 comment[s] | back to top